Rycerz Młodych (106) – marzec/kwiecień 2025
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Rycerz Młodych 2(106) Marzec – Kwiecień 2025 – Odkryj Nadzieję Zmartwychwstania!
Najlepszy przewodnik duchowy na Wielki Post i Wielkanoc!
Sięgnij po najnowszy numer „Rycerza Młodych” i zanurz się w inspirujących historiach wiary, nadziei i odwagi. To wyjątkowe wydanie pomoże Ci przygotować się do Świąt Zmartwychwstania oraz odkryć moc sakramentów i świadectw świętych.
W tym numerze:
„Mam nadzieję, że to wszystko jest prawdą” – niezwykłe świadectwo 8-letniej Anne-Gabrielle Caron, która w chorobie odnajduje Boga.
„Nie mogę niczego jej odmówić” – historia Matúša Lašúta, który doświadczył objawień Maryjnych w czasach komunizmu.
Św. Ireneusz z Lyonu i rola Maryi jako Współodkupicielki – dlaczego jej posłuszeństwo odmieniło świat?
Jubileusz Roku 2025 – pielgrzymowanie jako droga nawrócenia i siła sakramentu spowiedzi.
„Prześladowany, bo prawdziwy” – dlaczego chrześcijaństwo jest najczęściej atakowaną religią?
C.S. Lewis – od ateizmu do wiary – historia nawrócenia autora „Opowieści z Narnii”.
Dodatkowo:
Głęboka refleksja nad Wielkanocą i Zmartwychwstaniem
Historia Polaków na Wschodzie – niezłomna wiara mimo represji
Formacja duchowa: posłuszeństwo, miłość i budowanie trwałych relacji
Poezja i kultura – poruszające wiersze i świadectwa
Zamów już dziś!
Nie przegap tego wyjątkowego numeru! „Rycerz Młodych” to więcej niż czasopismo – to duchowe wsparcie na drodze wiary.
Opinie o produkcie (0)
Obsługa Klienta: +48 46 864 21 48
Zamówienia składane poprzez sklep internetowy:
+48 660 057 410 (pn.-pt. 8:30-15:00)
Zamówienia składane telefonicznie:
+48 46 86 42 169 lub +48 46 86 42 240 (pn.-pt. 8:30-15:00)
E-mail: kontakt@niepokalanow.pl
Wydawnictwo Ojców Franciszkanów Niepokalanów
Paprotnia, ul. o. M. Kolbego 5, 96-515 Teresin
NIP: 837 000 03 67
Nr konta: 70 1020 1185 0000 4302 0307 5900
Tylko do zamówień w e-sklepie
Nr konta: 12 1020 1185 0000 4102 0012 3877
Tylko na intencje mszalne, prenumeraty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.