Rycerz Młodych (94) – marzec/kwiecień 2023
Opis
+ Maryja!
I piekło ma bramy. Kościół ma moc kruszenia tych bram...
Jeśli tkwisz uwięziony za bramami grzechu – zniszcz je: idź do spowiedzi już dziś!
Kościół – to my
Kościół to wspólnota wierzących – do tych słów przywykliśmy, lecz czy je rozumiemy? Wierni, czyli rodziny (pełne i rozbite), ludzie samotni, dorośli, dzieci oraz duchowni i osoby konsekrowane...
W Kościele jest tak jak w domu. Czasem jest trudno, przychodzą kryzysy, lecz to wciąż nasz dom. Istnieje potrzeba przyjęcia Kościoła takiego, jakim jest – i świętym, i grzesznym.
Ku refleksji
- Moc w słabości się doskonali, także w Kościele. Co zrobię, by moja słabość stała się mocą Kościoła? Co zrobię, by słabość Kościoła stała się moja mocą?
- Ustaw sobie harmonogram modlitwy za Kościół: dzień w dzień, do... 9 kwietnia. Bo Kościół ma już taki harmonogram modlitwy za Ciebie: 40 dni pokuty, nawrócenia, refleksji nad męką Pańską (Gorzkie Żale, Droga Krzyżowa), do... 9 kwietnia.
- Oznacz miejsca stacjami Drogi Krzyżowej. Może to być szpital, przydrożna kapliczka, urząd gminy itp. Droga naszego zbawienia, droga męki Pańskiej dzieje się tu i teraz. Przejdź tą drogą, napełnij miejsca twojego codziennego życia modlitwą. Zabierz kogoś ze sobą w tę drogę, bądź świadkiem.
Piotr Maria Lenart, franciszkanin,
wiceprezes narodowy MI, redaktor naczelny
Jeśli chcesz zaprenumerować „Rycerza Młodych” drogą elektroniczną wypełnij poniższy formularz:
Rycerz Młodych – prenumerata
Opinie o produkcie (0)
Obsługa Klienta: +48 46 864 21 48
Zamówienia składane poprzez sklep internetowy:
+48 660 057 410 (pn.-pt. 8:30-15:00)
Zamówienia składane telefonicznie:
+48 46 86 42 169 lub +48 46 86 42 240 (pn.-pt. 8:30-15:00)
E-mail: kontakt@niepokalanow.pl
Wydawnictwo Ojców Franciszkanów Niepokalanów
Paprotnia, ul. o. M. Kolbego 5, 96-515 Teresin
NIP: 837 000 03 67
Nr konta: 70 1020 1185 0000 4302 0307 5900
Tylko do zamówień w e-sklepie
Nr konta: 12 1020 1185 0000 4102 0012 3877
Tylko na intencje mszalne, prenumeraty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.