Odpust zupełny i odpusty cząstkowe – o. Bonifacy H. Knapik OFM (Kaplica Adoracji)
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
„Odpust zupełny i odpusty cząstkowe” to praktyczny przewodnik dla wszystkich, którzy pragną lepiej zrozumieć i w pełni korzystać z bogactwa odpustów ofiarowanych przez Kościół. O. Bonifacy H. Knapik OFM w przystępny i jasny sposób przybliża katolicką naukę o odpustach – jednym z najwspanialszych darów Bożego Miłosierdzia.
Idealna pozycja dla wiernych świeckich, kapłanów, katechetów i wszystkich, którzy chcą wzrastać w świętości i nieść pomoc duszom czyśćcowym.
Książka wyjaśnia czym jest odpust zupełny (darowanie wszystkich kar doczesnych za grzechy odpuszczone w sakramencie pokuty) oraz odpust cząstkowy. W prostych punktach przedstawia:
- warunki uzyskania odpustu zupełnego,
- listę najczęściej praktykowanych czynności obdarzonych odpustem,
- sposoby codziennego zdobywania odpustów dla siebie i dla zmarłych,
- znaczenie odpustu na godzinę śmierci,
- praktyczne wskazówki dotyczące modlitwy różańcowej i drogi krzyżowej w kontekście odpustów.
Autor zwraca uwagę na znaczenie stanu łaski uświęcającej, konieczność oderwania od wszelkiego grzechu oraz wewnętrzną przemianę serca jako podstawy owocnego korzystania z odpustów.
Całość zamyka mini-katechizm katolicki, który pomaga wiernym w codziennym rachunku sumienia i wzroście duchowym.
autor: o. Bonifacy H. Knapik OFM
oprawa: zeszytowa
stron: 32
format: 100×140 mm
Pliki do pobrania:
Opinie o produkcie (0)
Obsługa Klienta: +48 46 864 21 48
Zamówienia składane poprzez sklep internetowy:
+48 660 057 410 (pn.-pt. 8:30-15:00)
Zamówienia składane telefonicznie:
+48 46 86 42 169 lub +48 46 86 42 240 (pn.-pt. 8:30-15:00)
E-mail: kontakt@niepokalanow.pl
Wydawnictwo Ojców Franciszkanów Niepokalanów
Paprotnia, ul. o. M. Kolbego 5, 96-515 Teresin
NIP: 837 000 03 67
Nr konta: 70 1020 1185 0000 4302 0307 5900
Tylko do zamówień w e-sklepie
Nr konta: 12 1020 1185 0000 4102 0012 3877
Tylko na intencje mszalne, prenumeraty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.