Siedem ostatnich słów z Niepokalanowa – o. Ignacy Kosmana OFMConv
Opis
Dnia 3 grudnia 1967 r. kardynał Stefan Wyszyński – będąc w Niepokalanowie podczas jubileuszu 50-lecia założenia Rycerstwa Niepokalanej, tj. na kilka lat przed wyniesieniem na ołtarze jego twórcy, o. Maksymiliana Marii Kolbego – wyjawił głęboką myśl swego serca i uczynił uroczyste przyrzeczenie: „Tobie, sługo Boży, ojcze Maksymilianie, ślubujemy wejść w Twoje ślady, ożywić naszą głęboką wiarę w potęgę Niepokalanej i poprowadzić Twoje dzieło w Ojczyźnie Matki Boga i Matki Kościoła, Królowej Polski, Pani Jasnogórskiej, «danej ku obronie narodu naszego»”.
Prymas Tysiąclecia wielokrotnie gościł w Niepokalanowie, bo aż 37 razy. W przeddzień beatyfikacji Stefana kardynała Wyszyńskiego pragniemy przypomnieć główne przesłania, jakie kierował do Narodu w czasie, kiedy prowadził nawę Kościoła w Polsce. Te przesłania są aktualne również dzisiaj.
Publikacja niniejsza stanowi próbę przetransponowania słów Prymasa na czasy współczesne z uwzględnieniem obecnej sytuacji, z jej zagrożeniami i szansami. Niestety, wydaje się, że tych pierwszych jest znacznie więcej, stąd też przekazujemy symboliczne siedem ostatnich słów naszego Ojca, jak nazywano za życia kardynała Stefana Wyszyńskiego. Tych siedem słów kierowanych jest do umownych siedmiu grup społecznych z uwzględnieniem umownych siedmiu współczesnych zagrożeń.
autor: o. Ignacy Kosmana OFMConv
stron: 144
oprawa: miękka
format: 14,3×20 cm
Pliki do pobrania:
Opinie o produkcie (0)
Obsługa Klienta: +48 46 864 21 48
Zamówienia składane poprzez sklep internetowy:
+48 660 057 410 (pn.-pt. 8:30-15:00)
Zamówienia składane telefonicznie:
+48 46 86 42 169 lub +48 46 86 42 240 (pn.-pt. 8:30-15:00)
E-mail: kontakt@niepokalanow.pl
Wydawnictwo Ojców Franciszkanów Niepokalanów
Paprotnia, ul. o. M. Kolbego 5, 96-515 Teresin
NIP: 837 000 03 67
Nr konta: 70 1020 1185 0000 4302 0307 5900
Tylko do zamówień w e-sklepie
Nr konta: 12 1020 1185 0000 4102 0012 3877
Tylko na intencje mszalne, prenumeraty
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.